Αγαπημένα Ιανουαρίου 2014!

by - 9:45 π.μ.

Γεια σας κορίτσια μου!Λίγες μέρες πριν μπει ο Φεβρουάριος και είπα να κάνω τα αγαπημένα του Ιανουαρίου..Δεν είναι πολλά γιατί όπως λεω και στο βιντεάκι ενώ έχω κάνει αγορές για κάποιο περίεργο λόγο δεν τα πολυχρησιμοποίησα!!


Τα προιόντα που σας δείχνω:
ενυδατική κρέμα- Bioten
Spray conditioner -Pantene 
Lashes go wild- Essence
Healthy glow- Avon
Tender care- Oreflame
No2- Lovie
Brazil nut- Body shop

Στο επόμενο βιντεάκι θα σας δείξω κάποιες αγορές που έχω κάνει..Επλίζω να σας άρεσε το βιντεάκι!Περιμένω όπως πάντα τα σχόλια σας είτε εδώ στο blog είτε στο κάτω από το βιντεάκι στο youtube!Θα τα πούμε στο επόμενο ποστ! 
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα








You May Also Like

7 σχόλια

  1. Lovie=έρωτας! Πάρα πολύ ωραία κραγιόν έχει αυτή η εταιρία! Πολύ ωραίο βίντεο, Ιωάννα μου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την ενυδατική της Bioten τη χρησιμοποιούσα κι εγώ κ μου είχε αρέσει αρκετά!Το κραγιονάκι της Lovie έχει πολύ ωραίο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αααχ πολυ ωραίες επιλογες! με βαζεις σε πειρασμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι είναι ωραία προιόντα!Εχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!!

      Διαγραφή
  4. Like your video.:)
    Thanks for your comment on my blog, I like your idea to follow each other, so if you follow me I'll follow you right back.:)
    http://seraphinalikesbeauty.blogspot.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed