review #1 - lorvenn, aussie

by - 6:36 π.μ.

Σε αυτό το review θα μιλήσω για 2 προιόντα για τα μαλλιά!


Ξεκινάμε λοιπόν με το lorvenn exotic oil. Οτι και να πω είναι λίγο!Είναι το καλύτερο λαδάκι για μένα.Είδα αποτελέσματα από την πρώτη μέρα. Σε νωπά μαλλιά παίρνετε μια μικρή ποσότητα και την απλώνετε στις άκρες των μαλλιών σας και με οτι έχει μείνει στο χέρι σας περνάτε και τα υπόλοιπα μαλλιά. Τα προστατεύει από την θερμότητα και τα αφήνει απαλά. Αφότου έχετε στεγνώσει τα μαλλιά σας μπορείτε να το ξανά περάσετε για ακόμα μεγαλύτερη απαλότητα και λάμψη αλλά και για να μην φριζάρουν τα μαλλιά σας. Δεν έχω δοκιμάσει πολλά λαδάκια αλλά δεν νομίζω να χρειαστεί γιατί είμαι πολύ ευχαριστημένη! Δεν ξέρω αν φαίνεται στην φώτο πόσο έχω χρησιμοποιήσει -ενα δάχτυλο με τη βία- και το έχω 2 μήνες!Πριν το πάρω τα μαλλιά μου ήταν πολύ ταλαιπωρημένα και με πολύ ψαλίδα και άκρες.Τώρα πια τα μαλλιά μου έχουν πιο ενυδατωμένες άκρες και φαίνονται υγιή!Και κυρίως δεν χρειάζεται να τα κόβω συνέχεια!Όπως σας είπα το έχω πάρει πριν δύο μήνες και δεν θυμάμαι να σας πω ακριβώς τιμή πάντως δεν έκανε πάνω από 12 ευρώ. Πιστεύω οτι είναι οικονομικό σε σχέση με την ποιότητα του και είναι 125 ml.



Συνεχίζω με το 3 minute miracle της aussie. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτό το προιόν και όντως είναι πολύ καλό!Όπως λέει η συσκευασία το αφήνεις σε βρεγμένα μαλλιά 1-3 λεπτά ανάλογα με το πόση φροντίδα χρειάζονται τα μαλλιά σας. Εγώ το αφήνω περίπου 2 λεπτά γιατί δεν είναι πια πολύ ταλαιπωρημένα τα μαλλιά μου. Σε συνδιασμό με το exotic oil νομίζω οτι κάνει θαύματα!Είναι 250 ml και κοστίζει περίπου 8 (αν θυμάμαι καλά!)

Αυτή ήταν η γνώμη μου για αυτά τα προιόντα. Ελπίζω να σας άρεσε το πόστ και να το βρήκατε χρήσιμο!Περιμένω τα δικά σας σχόλια!Φιλιά πολλααααααααα!




You May Also Like

3 σχόλια

  1. Πολύ χαίρομαι που σου βγήκε καλό το Aussie γιατί σου ε΄χα πει οτι ήθελα να το πάρω! Όσο για το Exotic Oil συμφωνω απόλυτα! Έχω κάνει και εγώ review για αυτό το προϊόν στο δικό μου blog! Αν θες γίνε και εσύ μέλος! Φιλάκια! :-)
    http://mariasbeautifulworld.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι είναι καλη!και το exotic oil φανταστικό!θέλω να δοκιμάσω και το silicon mix αν το έχεις ακουστά!έχω ακούσει και για αυτό πολύ καλά λόγια..
    p.s έγινα μέλος στο blog σου!φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι δεν το έχω ακούσει. Άμα το πάρεις περιμένω review!
    p.s. Ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed