Το πρώτο μου haul !

by - 4:07 π.μ.

Καλησπέρα!Χθες λοιπόν βρέθηκα στα hondos center και πήρα κάποια πραγματάκια και είπα να σας τα δείξω!Ξεκινάμε λοιπόν με τα προιόντα περιποίησης μαλλιών.Το σαμπουάν του Jean Iver ''color block'' το οποίο είναι για βαμμένα μαλλιά και διατηρεί το χρώμα. Το συγκεκριμένο προιόν μου το δώσανε δωρεάν πριν από αρκετό καιρό αλλά είπα να το βάλω στο haul !


Συνεχίζουμε με το conditioner από την ίδια σειρά το ''reflaction'', το οποίο όπως λέει πάνω στη συσκευσία είναι για εύθραυστα/λεπτά μαλλιά και περιέχει λάδι argan και φυτοκερατίνη. Μαζί με το conditioner είχαν δώρο και τη λάκ Jean Iver. Κόστισαν 5.65 ευρώ.



Τελειώνοντας με τα προιόντα για περιποίηση μαλλιών πήρα από την aussie το ''3 minute miracle''. Το έχω ακούσει από πολλές youtubers και blogers και είπα να το δοκιμάσω και εγώ. Το συγκεκριμένο είναι για τα ταλαιπωρημένα μαλλιά και κόστισε 8.99 ευρώ.



Προχωράμε στην περιποίηση προσώπου. Πήρα το καθαριστικό τζέλ της apivita το οποίο παίρνω συνέχεια!Γενικά αποφεύγω τα μαντιλάκια καθαρισμού και τα γαλακτώματα γιατί μου ερεθίζουν το πρόσωπο.Το τζέλ αυτό καθαρίζει πολύ καλά το δέρμα και αφήνει ενα ευχάριστο αίσθημα καθαριότητας και ενυδάτωσης. Μαζί με αυτό είχε δώρο και την τονωτική λοσιόν της apivita. Κόστισε 12,5 ευρώ.



Συνεχίζουμε με τα ''sun club-oil control paper'' από την essence τα οποία είναι χαρτάκια που τα ακουμπάς στην περιοχή του προσώπου που είναι λιπαρή και γυαλίζει και την κάνει μάτ. Κόστισε 2.49 ευρώ



Πήρα και ένα λιποζάν από την apivita και spf 15. Είναι αρκετά ενυδατικό και κόστισε 2 ευρώ.


Και περνάμε στα προιόντα μακιγιάζ. Ξεκινάμε με μια βάση για σκιές από την essence το οποίο όπως λέει είναι ειδικά για την τοποθέτηση χρυσόσκονης και κόστισε 2.29 ευρώ.


Πήρα ένα μολύβι για τα μάτια που σκοπέυω να το χρησιμοποιήσω για τα φρύδια όμως. Είναι από την εταιρία Lee Hatton στην απόχρωση ''grey 71'' και κόστισε 3.28 ευρώ.



Και τέλος, πήρα ένα κονσίλερ από την essence το ''stay natural'' στην απόχρωση ''01 softe beige'' και κόστισε 2.49 ευρώ.



Αυτά ήταν τα πραγματάκια που πήρα από hondos center!Ελπίζω να σας άρεσαν!Περιμένω σχόλια για τα προιόντα, να μου πείτε τη γνώμη σας και αν θέλετε να κάνω review για κάποιο από αυτά!!

Φιλιά πολλά!



You May Also Like

3 σχόλια

  1. Καλημέρα! Δεν έχω δοκιμάσει κανένα απο αυτά τα προϊόντα. Θα ήθελα να μου πεις τη γνώμη σου για το προϊόν της Aussie! Έχω ακούσει και εγώ πολύ καλά λόγια για τη συγκεκριμένη εταιρεία και θέλω να την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου!θα το χρησιμοποιήσω για κάποιο διάστημα και θα κάνω ενα review να σου πω τη γνώμη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed