review #2

by - 5:49 π.μ.

Σε αυτό το review θα σας μιλήσω για τα προιόντα που σας έδειξα στο προηγούμενο haul!
Μπορείτε να το δείτε εδώ: http://love4glam3.blogspot.gr/2013/07/haul-video-haul-video-1.html


  •    To σαμπουάν του Jean Iver ''color block'' δεν μπορώ να πω οτι μου άρεσε. Δεν έκανε πολύ αφρό και έπρεπε να βάλω αρκετή ποσότητα. Είχε όμως ωραίο άρωμα,διακριτικό.







  •  Το condicioner ''reflaction'' δεν μου άρεσε επίσης!Είναι αρκετά λεπτόρευστο για conditioner κατά τη γνώμη μου και δεν ξεμπερδεύει ιδιαίτερα τα μαλλιά. Έχει ωραίο άρωμα όμως και αυτό. 
  •   Ακόμα χειρότερο από τη σειρά του Jean Iver ήταν η λάκ!Με διαφορά!Αν και γράφει πάνω ''extra hold'' δεν τα κρατάει καθόλου. Είναι σαν να μην βάζεις τίποτα στα μαλλιά σου και επιπλέον μυρίζει πολύ πολύ πολύ άσχημα!!






  • Το τζέλ καθαρισμού της apivita είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει. Γενικά δεν χρησιμοποιώ μαντιλάκια ντεμακιγιάζ ή γαλακτώματα καθαρισμού όπως σας έχω ξαναπεί γιατί μου ερεθίζουν το πρόσωπο. Αυτό το τζέλ καθαρίζει πολύ καλά το πρόσωπο,ακόμα και την αδιάβροχη μάσκαρα και έχει άρωμα πρόπολη και κίτρο.
  • Η τονωτική λοσιόν είναι καλή, όπως και άλλες που έχω δοκιμάσει. Τίποτα το ιδιαίτερο αλλά μια καλή τονωτική λοσιόν με ωραίο άρωμα, το ίδιο με το καθαριστικό τζέλ.





  • Τα χαρτάκια αυτά χρησιμοποιούνται για την αφαίρεση της γυαλάδας και της λιπαρότητας του δέρματος. Μπορώ να πω οτι είναι πολύ καλά. Αφαιρούν τη γυαλάδα και την λιπαρότητα και αφήνουν το δέρμα ματ, έτοιμο για την επανατοποθέτηση της πούδρας ή του make up!




  • Ενα κλασικό λιποζάν της propoline. Είναι πολύ ενυδατικό, δεν φεύγει με το που το βάζεις όπως άλλα και έχει ωραία, απαλή μυρωδιά. Επιπλέον έχει spf 15 που είναι καλό ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι. Δεν αφήνει κάποιο χρώμα.







  • Ένα καλό μολύβι ματιών στην απόχρωση ''grey 71'' από την Lee Hatton, αρκετά μαλακό. Εγώ το χρησιμοποιώ για να γεμίζω τα φρύδια μου αλλά είναι ιδανικό και για smokey eyes.





  • Ενα κοσίλερ από την Εssence στην απόχρωση ''01 softe beige''.Δεν έχει ιδιαίτερη κάλυψη αλλά φωτίζει την περιοχή κάτω από τα μάτια. Για τα λεφτά του είναι αρκετά καλό.








  • Η βάση σκιάς που πήρα από την Essence μου έκανε μεγάλη εντύπωση! Είναι πολύ καλή βάση και πολύ οικονομική. Την εφάρμοσα σε όλο το βλέφαρο, και μετά τοποθέτησα και τις σκιές. Μετά από 5 ώρες που γύρισα σπίτι το μακιγιάζ ήταν άψογο. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη!






Αυτό ήταν το review για προϊόντα που αγόρασα!Ελπίζω να σας αρέσει και να σας βοηθήσει!Φιλάκια πολλααααα!
Ιωάννα :)



You May Also Like

2 σχόλια

  1. Ωραίο ποστ Ιωάννα μου, ενημερωτικό. Μεγάλη απογοήτευση τα Jean Iver απο ότι κατάλαβα ε? Την έχω πατήσει και εγώ έτσι με προϊόντα, να νιώθω οτι δεν κάνουν τίποτα απολύτως στα μαλλιά. Κρίμα. Απο την Apivita ότι έχω δοκιμάσει καλό είναι αλλά το τζελ καθαρισμού δεν το είχα πάρει ποτέ. Θα το δοκιμάσω! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Μαρία μου!Ναι..Ειδικά με τη λάκ!πραγματικά μυρίζει σαν αεροζόλ!!Ναι,να το δοκιμάσεις είναι πολύ καλό!Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed