Review: SoStar (Ενυδατική+Κρέμα για τα μάτια)

by - 5:45 π.μ.

Γεια σας,

Σήμερα είμαι μαζί σας με ένα review για 2 προϊόντα της εταιρίας SoStar. Τα δοκιμάζω περίπου 2 μήνες και θα σας πω τη γνώμη μου για αυτά..





Λίγα λόγια για την εταιρία

Η SoStar είναι μια ελληνική εταιρία με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Ολα τα προιόντα είναι:

  • Ολοκληρωμένος φάκελος  Ε.Ο.Φ
  • Δεν περιέχουν μεταλλαγμένες ύλες ούτε γίνονται πειράματα σε ζώα
  • Διαθέτουν αρώματα ελεύθερα αλλεργιογόνων





Moisturizing Face Cream

Είναι μια ενυδατική για το πρόσωπο από τη σειρά ''Το Γάλα'', η οποία περιέχει γάλα γαϊδούρας και αλόη.




Θετικά
  • Ωραίο άρωμα
  • Βαθιά ενυδάτωση
  • Φυσικό τελείωμα
  • Πλούσια σύνθεση
  • Οικονομικό προϊόν 
  • Μεγάλη ποσότητα

Λίγο πιο αναλυτικά...

Είναι μια ενυδατική κρέμα με γάλα γαϊδούρας και είναι στα 50 ml αρκετά μεγάλη ποσότητα. Έχει πολύ ωραία πλούσια υφή και χρειάζεστε λίγη ποσότητα για να καλύψετε το πρόσωπο. Προσφέρει βαθιά ενυδάτωση και αφήνει το δέρμα με φυσική λάμψη. Δεν αφήνει ματ το πρόσωπο αλλά ούτε αφήνει λιπαρότητα. Έχει πολύ ωραίο άρωμα, γλυκό αλλά δεν είναι ιδιαίτερα έντονο. Τέλος, είναι οικονομικό προϊόν και κοστίζει 8,50€




Αντιγηραντική κρέμα ματιών



Είναι αντιγηραντική κρέμα ματιών με γαϊδουρινό γάλα, shea butter, καφείνη, υαλουρονικό οξύ, έλαιο μακαντέμια.


Θετικά
  • Υπέροχο άρωμα
  • Μεγάλη ποσότητα
  • Μείωση των μαύρων κύκλων
  • Ενυδάτωση
  • Απορροφάται γρήγορα

Λίγο πιο αναλυτικά....

Η συγκεκριμένη κρέμα είναι στα 30 ml, μεγάλη ποσότητα για κρέμα ματιών. Εχει απίστευτο άρωμα..!Μου θυμίζει καραμέλα βουτύρου. Χαίρομαι να την μυρίζω! Δεδομένου οτι είναι αντιρυτιδική δεν την βάζω κάθε μέρα. Την εφαρμόζω 2-3 φορές την βδομάδα. Εχω δει μείωση στους μαύρους κύκλους μου, οχι τεράστια αλλά αισθητή. Επίσης, προσφέρει πολύ ωραία ενυδάτωση και απορροφάται γρήγορα. Κοστίζει 12€.





Αυτή ήταν η γνώμη μου για αυτά τα 2 προιόντα!Είμαι πολύ ευχαριστημένη όπως είδατε! Εχετε δοκιμάσει κάποιο αυτό ή άλλο προϊόν από την εταιρία Sostar?

Φιλιά πολλά,
Ιωάννα





You May Also Like

4 σχόλια

  1. Την sostar την έμαθα τυχαία και πήρα από περιέργεια διαβάζοντας τα συστατικά της. Κι εγώ μόνο θετικά έχω να πω και είναι υπέροχο που είναι τόσο οικονομικά,ελληνικά,με τέτοια συστατικά και φυσικά δουλεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι φαν της σειράς "ΤΟ ΓΑΛΑ" τόσο για την ποιότητα όσο και για το αποτέλεσμα. Υπέροχη κρέμα η Συσφικτική και η ενυδατικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι καλύτερες κρέμες που έχω δοκιμάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed