Review: Body Silk-Seventeen (Magic)

by - 9:35 π.μ.

Καλησπέρα από την βροχερή Αθήνα!Φθινοπώριασε για τα καλά!Για να πω την αλήθεια βέβαια εμένα μου αρέσει αυτός ο καιρός.!Τρελαίνομαι για βροχή!χιχι

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν το οποίο έχω 2-3 μήνες περίπου και το χρησιμοποιώ καθημερινά!




Λίγα λόγια για το προϊόν 

Είναι το Body Silk από την Seventeen στο άρωμα Magic. Το βρίσκετε στα Hondos Center και στα Galerie de Baute  στα 6.90€.


Θετικά
  • Πολύ ωραίο άρωμα (άρωμα καθαριότητας)
  • Το άρωμα κρατάει πολλές ώρες
  • Έχει διακριτικά, ωραία glitters
  • Απορροφάται γρήγορα από την επιδερμίδα
  • Αφήνει το δέρμα απαλό και λαμπερό

Αρνητικά

  • Δεν προσφέρει πολύ βαθιά ενυδάτωση





Λίγο πιο αναλυτικά....


Το προϊόν αυτό έχει υπέροχο άρωμα!Είναι ότι πιο ωραίο έχω μυρίσει.. Έχει ένα τέλειο άρωμα φρεσκάδας και καθαριότητας!Μακάρι να μπορούσα να σας περάσω την μυρωδιά μέσω αυτού του ποστ!

Το άρωμα του εξαιρετική διάρκεια. Σίγουρα την μέρα που θα το βάλετε και την επόμενη θα μυρίζει. Όχι τόσο έντονα αλλά σίγουρα είναι αισθητή!

Κάτι ακόμα που μου αρέσει πολύ είναι ότι έχει glitters, το οποίο θεωρώ ιδανικό για καλοκαίρι. Κολακεύει πολύ το σώμα και πραγματικά λάμπετε! Τα glitters είναι πολύ ωραία και διακριτικά και σας δίνουν πολύ ωραία λάμψη..

Απορροφάται γρήγορα από την επιδερμίδα και την αφήνει απαλή και λαμπερή.

Το μοναδικό αρνητικό που βρήκα είναι οτι δεν προσφέρει ιδιαίτερη ενυδάτωση. Αλλά δεν είναι κάτι που με ενόχλησε καθώς στην περιοχή της γάμπας δεν ήθελα να έχει glitters, οπότε έβαζα μια ενυδατική κρέμα σώματος!





Θα το ξαναγόραζα??

Ναι ναι και πάλι ναι!Σίγουρα είναι ένα προϊόν το οποίο θα ξαναπάρω όταν μου τελειώσει. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη και το έχω καταευχαριστηθεί όσο το έχω!


Εδώ μπορείτε να δείτε και τα υπόλοιπα αρώματα της σειράς Body Silk...


*Περιμένω την γνώμη σας αν το έχετε!Η' αν έχετε κάποιο άλλα από τα αρώματα της σειράς αυτής!*

Φιλιά πολλά,
Ιωάννα


You May Also Like

5 σχόλια

  1. δεν το εχω δοκιμάσει αλλά φαίνεται πολύ καλό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το λατρεύω! Μυρίζει ακριβώς όπως μυρίζει η κλασική White Musk απο τα The Body Shop! Το είχα κάνει κι εγώ review και έχω και το Pop!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το θυμάμαι!Από σένα την ζήλεψα αρχικά γιατί ήθελα κρέμα σώματος με glitters!

      Διαγραφή
  3. Δεν μου αρέσει το συγκεκειρμένο που έχει shimmer...αλλά θυμάμαι παλιότερα χρησιμοποιούσα το flame μαζί με τηο αντίστοιχο άρωμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed