Review: Pro Concealer- L.A Girl

by - 8:57 π.μ.

Γεια σας!Αφότου γύρισα απ΄τις διακοπές μου (:(( ) είπα να κάνω ένα review σε ένα προϊόν το οποίο χρησιμοποιώ πάνω από μήνα..Είναι το Pro Concealer από L.A Girl.




Το συγκεκριμένο το είχα πάρει από το Beauty Joint και σας το έχω δείξει και στις Αγορές από Site του εξωτερικού.

Θετικά

  • Αρκετά καλή κάλυψη (μαύροι κύκλοι+ατέλειες)
  • Πολύ οικονομικό
  • Είναι αρκετά σταθερό (ΑΛΛΑ θέλει πολύ καλό άπλωμα, λίγη ποσότητα και καλύτερα οχι πούδρα )

Αρνητικά

  • Έχει πολλά parabens 





Λίγο πιο αναλυτικά...

To concealer αυτό είναι αρκετά καλυπτικό και ειδικά για τους μαύρους κύκλους είναι ακόμα καλύτερο γιατί έχει πορτοκαλί υποτόνους και το πορτοκαλί εξουδετερώνει το μπλε (μαύροι κύκλοι). Εμένα προσωπικά μου καλύπτει πολύ καλά και τις φακίδες που έχω..

Επίσης, είναι αρκετά σταθερό αλλά θέλει πολύ καλό άπλωμα και λίγη ποσότητα αλλιώς μετά κάποιες ώρες θα αρχίζει να μαζεύει..Θα πρότεινα και να μην βάλετε πούδρα για να αποφεύγετε το ''μάζεμα''.

Είναι ένα αρκετά οικονομικό προϊόν, μόλις 1.86€ και μπορείτε να το βρείτε στο Cherry Culture και στο Beauty Joint





Θα το ξαναγόραζα??

Θα το σκεφτόμουν...Έχει πολλά θετικά αλλά ένα πολύ σοβαρό αρνητικό..Ότι έχει αρκετά parabens..


Αυτά από μένα! Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ..Πείτε την γνώμη σας αν το έχετε και πείτε μου ποιο concealer χρησιμοποιείτε εσείς!

Φιλάκια...




You May Also Like

4 σχόλια

Insta feed